zaterdag 30 september 2017

Zwaar roeien


Het was de afgelopen tochten vooral een kwestie van stil genieten.

 Aquatonde in Eerbeek 

Nieuwe natuur: Soerense Broek  

 De wind kwam een keer uit het oosten.
Onderweg naar Holten.




Via dit prachtige fietspad van Laren via Almen naar Eefde.



De weg in Dieren is nu echt weg. 
 

Gelukkig bestaat dit weggetje nog wel, want zo kom ik op de Lange Juffer.
 
 


  Via de Lange Juffer en De Carolinahoeve rijd ik naar Paviljoen De Posbank.


Van al deze tochten kan ik echt stil genieten.

Helaas wil en doet het lijf het op dit moment iets minder.
Moe, moe en nog eens moe. 
Het is helaas een bijwerking van de medicijnen, maar ik heb er nu gewoon meer last van.
Het roeien gaat zwaar, de snelheid is laag.

Toch geniet ik.
Want dat wil ik.
 

Mijn traditionele staatsieportret



Tot de volgende keer maar weer of morgen bij LOL   ;-)





4 opmerkingen:

  1. Het belangrijkste is dat je nog steeds kan genieten, ondanks dat het je zwaarder valt dan normaal. En knap dat je het nog steeds kan opbrengen, menigeen had het bijltje er al lang bij neergegooid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi gezegd Adri. En Wim, jouw conditie is vast stukken beter door het (roei)fietsen, misschien wel extra belangrijk als je gezondheid het laat afweten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er vandaag niets van gemerkt, Wim. Je reed als een jonge God, eehhh, Wim.

    BeantwoordenVerwijderen