donderdag 3 augustus 2017

Komkommernieuws


3x is scheepsrecht.


1x nieuwe zomerhandschoenen


 1x nieuwe telefoon

 1x nieuwe heggenschaar


Hieronder nog niet gebruikt.

Ukkie en Sully mogen even genieten van het gras van ons grasveld.
2 vliegen in 1 klap: Zij hebben lekker gras en ik hoef minder te maaien.




 In Beets ging ik afgelopen zondag naar de kerk.
Om een workshop Didgeridoo te volgen.

Tekst van de site:
In de workshop staat het bespelen van de didgeridoo en het 
toepassen van de circulaire ademhalingstechniek op de didgeridoo centraal.
In een eenvoudig stappenplan leert men de verschillende basistechnieken die nodig zijn 
om de didgeridoo te bespelen en de circulaire ademhalingstechniek toe te passen. 
De cursist kan thuis verder aan de slag met de aangeleerde blaas -en ademhalingstechnieken.  
10 minuten per dag oefenen is voldoende.

 De langste is uiteraard van mij.
Gekocht in 2004, want toen heb ik al een tijdje 'les' gehad.



 Die circulaire ademhalingstechniek lukt steeds iets beter, maar nog niet voldoende.
Ik ga toch maar eens serieus les nemen in Zutphen.

Het kunstenaarsduo Spacecowboys wordt gevormd door 
Paul Keizer (Nederland, 1958) en Albert Dedden (Nederland, 1959).


De Bosgod
PAN
 









Tot de volgende keer maar weer.





5 opmerkingen:

  1. Grappig, moet dat blazen in een kerk vanwege de betere akoestiek ?

    Je noemde trouwens heel veel berichten terug dat je een lage Hb had...hoe vind je 5.9 ? Danweer mij is verboden nu te fietsen :-)) Maar ik kan me nu wel een beetje meer verplaatsen in jouw situatie, ik hijg nu al als ik van de begane grond naar zolder loop.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Akoestiek van een kerk is inderdaad wel mooi, maar dat hoeft uiteraard niet.

      Van 7/11/03 tot 18/3/04heb ik geschommeld tussen de 4,4 en de 6,8. Zodra het onder de 5 kwam, kreeg ik een bloedtransfusie. Heb ik sowieso 10x gehad, meestal 3 zakken en soms 2. Per zak een liter.

      Nu heb ik meestal 7,8. Jouw 5,9 is dus echt te laag.

      Verwijderen
    2. Het is voor mij een tijdelijke kwestie. Ik wilde enkel aangeven dat ik nu net iets beter begrijp wat een laag Hb zoal doet. Aan den lijve ondervinden verduidelijkt zaken meestal wel ;-)

      Verwijderen
    3. Hoe kom je daar achter? Naar de huisarts? Wat veroorzaakt zo'n lage Hb? Aanleg? Voeding? Slaaptekort? Vleestekort?

      Ik kan me niet herinneren dat na bloedprikken mij ooit een Hb waarde is verteld.

      Verwijderen
    4. Als de waardes niet oké waren geweest, dan was er wel iemand gekomen om het je te vertellen.

      In 2003 stond bij mij de huisarts opeens op de stoep. Tja, dan weet je dat er iets echt niet oké is. De waarde van mijn leuco's waren een beetje te hoog. Normaal is tussen de 3 en de 10. Ik had 210.

      Verwijderen