zondag 14 mei 2017

RideOn with BikeOn


209

De afgelopen periode reed ik weer iedere vrijdag en zondag een tocht met de 209.

 My Guardian Angel 


Tocht 'Beekbergen'



 
Vandaag kwam de wind uit het ZW.
Dus ging ik naar De Posbank.
 



 Perfect Roeifietspaadje

 Ik

Max: 60km/u
Dst: vrijdag 45km en vandaag 55km


Tocht met Nico en Edwin


MooiBlauwisNietLelijk

 Nico is nog erg zuinig op zijn 209. We zaten er 5 meter vanaf en toch werd de fiets op slot gezet.

Zoek de verschillen.
Let op het kleine voorwieltje


 Edwin moest kilometers maken met zijn Strada vanwege de Duitsland-tocht.



'Mooie Tocht' en ik was weer bijna thuis.
 



And Now for Something Completely Different

Heeft iemand enig idee wat dit is?

Het nest van een spin o.i.d.?

Er zaten trouwens geen spinnen of andere beestjes in.

Als je erop drukte, dan kwam er bruin 'stof' uit.

Het ding zit nu in de 'oude' stofzuiger.
 



Tot de volgende keer maar weer.
  
Oh ja, ik heb nog geen lekke banden met de One's gehad. 
De BikeOn doet het dus goed of ik heb nog echt geen lekke band gehad ;-)

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten