vrijdag 17 maart 2017

Shiny Grass

Voorjaar
 
Prachtig glimmend gras te zien naast mijn favoriete dijkweggetje.
Van Doesburg naar Zutphen.


De spinnen zijn er maar druk mee geweest.



Iets verderop is niets te zien.


Hier hoorde ik niet één kievit, maar wel 5.
Misschien waren het er nog wel meer.


Heerlijk, voorjaar!




LOL

Onze eerste lentetocht ging richting Putten.

Marloes heeft een ongeluk gehad met haar Rowingbike en wij gingen op 'ziekenbezoek'. 

De koffie en de zelfgemaakte appeltaart waren erg lekker.

Het gezelschap was prima. 

Het was gezellig.


Deelnemers:
Quest: Henk en Nico
Strada: Edwin, Paul en Casper
DF: Ymte en Marc 
QuestXS: ik
Open Liggers: Emil, Aart, Martin en Bert



Vertrek uit Koudhoorn.

Theo begeleidt ons het eerste stuk.

Paul rijdt achteraan. Klik hier

Ruim 100km is voor een LOL-tocht toch wel aan de lange kant.
Ik was erg blij dat ik met de XS ben gegaan, want met de 209 had ik het tempo nooit volgehouden.
Respect voor de Open Liggers.

Aan het begin van de volgende tocht gaan we trouwens de LOL-afspraken weer eens benoemen.
Eigenlijk is er wat mij betreft maar één afspraak nodig: Verlies elkaar niet uit het oog/de spiegel.

Er is ook weleens geopperd dat je naar voren moet rijden, als je bijvoorbeeld moet plassen.
Nou dat werkt niet, als je plaspillen slikt ;-)
Ook werkt dit niet, als er al te veel en te grote gaten zijn gevallen tussen de rijders.
Die kan ik namelijk echt niet dichtrijden.

Ach ja, soms moet je afspraken gewoon een keertje herhalen.


Met nog 1km te gaan, voelde ik trouwens een paar druppeltjes ;-)
Verder was het een heerlijke voorjaarstocht.



Mannen, bedankt en tot de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten