woensdag 31 augustus 2016

Oostenwind




Dus ging de tocht naar Holten

Ik rijd dan met de Roeifiets altijd door Deventer.

Over de Wilhelminabrug via de N344 is dat eigenlijk één lange rechte weg. 

Eigenlijk heb ik stiekem een hekel aan remmen en bochten waarvoor ik moet afremmen. 
Van die bochten waar je op volle snelheid doorheen kan knallen, vind ik heerlijk.
 


Vanaf Holten ging ik via de Larenseweg naar........Tadatatataaaam..........Laren
Soms is het leven echt heerlijk voorspelbaar.


Daarna via de Zutphenseweg naar.............Almen. Ook mooi. Iets minder voorspelbaar.



Ik houd van die prachtige luchten. In het echt was het nog niet zo donker. 
Het was zelfs nog iets lichter dan op de bovenste foto.



De IJssel + dijk bij Zutphen.





Bijna thuis.



Tot de volgende keer maar weer. 

Zondag is er weer een LOL-toertocht.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten