vrijdag 27 juni 2014

#cv14 voorpret en bijna vertrekken

De XS is ingepakt. Oei, wat is zo'n XS-je toch klein.
Je stopt er een Ieniemienie-tipi-tentje, matje en slaapzak in en het ding is bijna vol.

Toch zijn er links en rechts nog wel wat 'gaatjes' te vinden en alle spulletjes die ik in mijn vorige bericht had vermeld zitten er nu in.

Ook zijn er al de nodige Whatsapp-berichtjes verstuurd door de LOLlers die vandaag vertrekken.
Ik stuurde een foto van hoe mijn beladen XS eruit zag en prompt krijg ik er 2 terug. Een volgepakte Strada, waarin zelfs een extra stoel past en een Quest met nog wel wat ruimte over.

Ach ja, ik moet natuurlijk helemaal niet zeuren, want ik neem zelfs mijn espresso-apparaat mee ;)
Om precies te zien: zo'n Handpresso. Beetje kokend water, oppompen, een espresso-koffie-pad en daarna intens genieten. Het ding past trouwens precies in een bidon en laat ik nou net 2 extra bidons aan de voorkant van de wielkasten hebben laten monteren bij aanschaf van de XS. Tip van Marloes :)
In de andere zit een paraplu ...... als je 'm bij je hebt, dan gaat het niet ......... Het woord zeggen is natuurlijk al de goden verzoeken.

Over ruim een uur komen Arjen en Ed mij oppikken en daarna rijden we bij Thom langs. De fiets staat klaar, ik heb al wat gegeten, gedoucht en dus heb ik nu tijd om dit bericht te typen.

Zag ik gisteravond opeens dat het bij Casper in de rug is geschoten. Ik hoop toch wel dat hij morgen nog richting het zuiden kan fietsen. Mocht je dit lezen Casper, sterkte en zet 'm op.

Goed. Ik ben er klaar voor. Tot straks, morgen of zondag. Het lijkt me erg leuk om de komende dagen andere bloggers/lig-/roeifietsers te ontmoeten.

Zaterdagmiddag ben ik trouwens in de NVHPV-stand te vinden. Na de oproep van onze voorzitter heb ik mij opgegeven.

Tot #cv14

3 opmerkingen:

  1. hoi Wim, veel plezier onderweg, tot morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wensje heel veel plezier en heel goed weer toe ,
    groetjes antony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wim,
    Goede reis en veel plezier onderweg.
    Gr, John

    BeantwoordenVerwijderen