dinsdag 31 december 2013

2013


"Leven is het zijn tussen twee eeuwigheden in."


 Met bovenstaande uitspraak wil ik 2013 afsluiten. 
Eigenlijk is dit sowieso een levensmotto van mij.


Ik wil iedereen die wel eens op dit blog voorbij komt het allerbeste toewensen voor het nieuwe jaar 2014.

Dat het vooral een jaar mag worden waarin iedereen kan zijn die hij/zij wil zijn. 

Gezondheid en geluk staan uiteraard hoog in het vaandel bij de meeste mensen. 
Maar als je zoals ik al 10 jaar 'ziek' bent, dan is het wel net zo slim om je geluk niet al te veel te laten afhangen van je gezondheid ;)


Dan wil ik ook iedereen nog een goede jaarwisseling toewensen.
Blijf een beetje uit de buurt van het vuurwerk.
Genieten kan ook op afstand.


Ik heb trouwens zojuist nog even 25km genoten.
Ondanks de zere achillespezen heb ik toch even een rondje met de Roeifiets gereden.
Heerlijk!!!


"Maak er iets moois van in 2014!"


7 opmerkingen:

  1. Hoi Wim,
    jij (en je familie natuurlijk) ook de Beste Wensen voor 2014.

    Groeten, Edwin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het helemaal eens met je levensfilosofie, ook voor jouw en je naasten het allerbeste in 2014!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Wim,
    De allerbeste wensen voor 2014.

    Groeten, John

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verwoord.
    Ik wens je vooral veel leuke zaken in 2014.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De beste wensen voor 2014, en vooral veel geluk !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wim, voor een gezonde dosis relativering neem ik nog wel eens dit filmpje tot mij: https://www.youtube.com/watch?v=p86BPM1GV8M. Een 'relatief' goed 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen