zondag 8 april 2012

Rondje Posbank en Rondje Radio Kootwijk

Afgelopen vrijdag via Loenen naar Terlet, daarna een klein stukje richting Arnhem en toen via een mooi "binnen-door-weggetje" naar de Posbank.

Heerlijk geroetst. Ruim 60km.




Natuurlijk heb ik ook weer de "traditionele" Posbank-foto gemaakt.
De nauwkeurige waarnemer heeft vast wel gezien dat de Roets dit keer andersom staat........;)


En toen kwam ik deze jongens tegen.................oeps.
Een beetje rechts van de weg blijven dus.........

Oh, daar loopt er dus ook één..............!

Recht door het midden dus maar.
De vorig keer kwam ik van de andere kant met ruim 45km/u. Ik ben wel erg blij dat er toen niet zo'n jongen de weg overstak.........;)


Vandaag een rondje Radio Kootwijk. Er was ons niet zo'n mooie dag beloofd, maar daar klopte gelukkig niet veel van. Ik heb bijna 60km in de zon geroetst. Dat was dus echt genieten.


4 opmerkingen:

  1. Ha Wim,

    Aan het trainen voor de Holterbergtour van 6 mei? Die moet je wel kunnen doen als je twee dagen achtereen 60 km rijdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wim,

    Ik heb Marloes met haar roets gesproken op het Paastreffen. Ze vertelde enthousiast over de tocht met jou naar rowingbike.com. Zie mijn blogbericht hierover.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Casper: Er zat wel een dag tussen hoor. Vrijdag 60 en zondag 60...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen wel jammer dat een flink deel vd heide er zo geblakerd bij ligt momenteel (vergeten te vermelden in m'n Paasverslag).
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen